top of page

Blog

Spolupráce s Libereckou nadějí pro děti z onkologie


Pamatuji si to, jako by to bylo včera, když jsme leželi se synem v Motole na klinice dětské hematologie a onkologie. Měl dva měsíce a byli jsme tam naštěstí "jen" s hemangiomy a léčba zabrala. Ty pocity, co jsem tam zažila, nikdy nezapomenu. Bylo mi hrozně líto dětí, miminek, které tam museli být většinu času sami. Taková bezmoc... to se nedá ani popsat.

Shodou okolností jsem nedávno narazila na Libereckou nadějí pro děti z onkologie a rozhodla jsem se s nimi spolupracovat.

Nabídla jsem zdarma své služby rodinám, jejichž děti mají onkologické onemocnění.

První focení bylo s úžasným smíškem, Péťou z Prahy.

CHCETE TAKÉ POMOCI?

Nevíte JAK?

Kontaktujte mě (na Facebooku nebo emailem) nebo Libereckou naději (také na Facebooku nebo www.liberecko-onkodetem.cz )


Recent Posts

bottom of page